torsdag 17 juli 2008

Mina katter är så underbara

Jag blir bara mer och mer kär i mina katter för var dag som går. Cassi spinner som en motor så fort man kommer nära och Smilla charmar med att ligga så när en som möjligt. Idag låg hon tangentbordet när jag satt vid datorn tidigare. Imorse så var dörren till mitt rum öppen, och trots att de kan ligga i vilken fotölj de vill eller i soffan så väljer de min säng - de är så mysiga.

En annan katt jag blir mer och mer kär i för var dag som går är den bruna burmakillen som ev. flyttar in här om ca en månad. Hans namn är inte helt bestämt än men hemma hos uppfödaren så kallas han för Nalle. Han kommer framför allt vara sällskapskatt men förhoppningsvis även show-kisse. Hans pappa har blivit Scandinavian Winner samt Europachampion och han har två halvsyskon som blivit World Winner. Jag har fått fler underbart söta bilder på honom, och här är en (tagen av uppfödaren):

Han är sååå underbar<3 

Fler bilder kommer men just nu så krånglar bloggen så mycket så jag försöker igen senare!

Inga kommentarer: