fredag 7 mars 2008

Vad har hänt den senaste tiden?

Oj, det var ett tag sen jag uppdaterade här ser jag. Här kommer i alla fall lite info om vad som hänt den senaste tiden:

- Junior har blivit norrlänning. Vi flög upp med honom förra veckan. Resan gick bra och han trivdes bra redan första dagen. Dag nummer två fick han gå ut och han älskade det, det märktes att han hade saknat det. Det har blivit lite tomt här hemma men jag vet att han har det bra och trivs bra i sitt nya hem.
- Bekräftelsen har kommit för Stockholm Kattklubbs utställning, vi kom med båda dagarna. Vi har även anmält oss till alfakattens utställning, på söndagen.
- Jag kommer för första gången vara med och hjälpa till innan en utställning och se hur mycket arbete det egentligen är att förbereda en utställning. Jag har dessutom lov veckan efter utställningen så det kommer nog inte vara så mycket annat att göra.
- Smilla är fem månader på söndag. Hon har blivit en stor dam nu men inte riktigt lika stor som mamma än. Hon får fortfarande snutta emellanåt men det är ganska så sällan nuförtiden.

(Det är en gammal bild från när Smilla var ca 13-14 veckor, jag har inte kunnat lägga upp några nya p.g.a. datorkrasch)

Ha det bra! Kom och hälsa på hos på SK:s påsk-utställning!

Inga kommentarer: