torsdag 26 februari 2009

Den är tillbaka!

Nu är min kära systemkamera tillbaka från Paris så nu blir det lite mer bilder framöver, än föregående vecka. Kattungarna tar sig upp på min säng nu, så nu har jag fem kattungar i sängen varje natt. Det är lite trångt men ändå mysigt att vakna upp med en spinnande Alfred som gärna delar kudde med mig.

Idag ska de till veterinären för en första vaccination. Deras första resa utanför hemmet blir det så det är lite spännande, jag rapporterar mer sen om hur det gick.

Marie myser på min säng:
De har fått en prasseltunnel från IKEA, rosa och fin är den, Alfred tycker om den:
Newton på min säng:
Le mot kameran:
Nu blev jag trött:
Alfred charmar matte med att lägga huvudet på sne:
Edison och Einstein poserar fint framför kameran:
Gulleplutten Alfred igen:
Imorse låg alla på sängen och hade det mysigt:

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fina de är de små! Skulle så gärna velat hälsat på dem om man bodde närmare...
Pussa alla de små från "gammelfarmor".